Forretningsidé
Det er INTERCAMP’s forretningsidé, som agent og importør på agentvilkår, at formidle nye campingvogne og campingtilbehør til de danske campister via en velfungerende forhandlerorganisation.
Produktpaletten i campingvognsprogrammet skal være sådan sammensat, at vi kan tilbyde en detailforhandler et sortiment, der henvender sig til både begynderen og den erfarne campist, så forhandleren kan fastholde sin kundekreds i den livsvarige cyklus.
Det er også vores målsætning, at vi som hovedprincip kun arbejder med eksklusive forhandlere, der udelukkende har INTERCAMP’s sortiment i forretningen.
IC’s arbejde med forhandlerne skal være af en sådan karakter, at vor placering mellem producenten og forhandleren retfærdiggøres af vor indsats, og derved er den omkostning værd, som prisen belastes med.
IC er at betragte som et stykke sæbe placeret mellem to hænder, forhandleren og producenten. Vort arbejde er at betragte som paraplyen, der holder regnen væk fra sæben. Bliver sæben våd, ved vi alle, hvad der sker.
Dette princip gælder både for vor indsats med vognene og for Camper Fritid med udstyret.
Hvert år rammes ca. 4.000 danskere af hjertestop uden for landets hospitaler. ...
Læs mere