Medarbejdermålsætning
Medarbejderne i INTERCAMP er den ressource i det daglige arbejde, der betyder mest for skabelsen af den for virksomheden nødvendige omsætning. Det er derfor vigtigt, at medarbejderne føler sig trygge i deres ansættelse og i det daglige har nogle omgivelser, der er befordrende for deres arbejde. Det er vigtigt, at alle medarbejdere føler sig som et team, der arbejder for hinanden. Hjælper hinanden med at løse opgaverne over for vore kunder. Vi tilstræber en fri og venlig omgangsform og forventer det samme igen. Vi forventer så også, at den enkelte optræder ansvarsbevidst over for sit arbejde og omgivelser.
Fleksibilitet og samarbejde er og skal være nøgleordet for alle i firmaet på alle niveauer. Man bør hele tiden spørge sig selv: ”Er jeg fleksibel nok i forhold til min arbejdsopgave, mine kollegaer og over for virksomheden".
Kvalitetsbevidsthed hos vore medarbejdere er et krav, for at vi kan tilvejebringe den rette samarbejdsånd med vore forhandlere/kunder. Heri indgår også, at vi til enhver tid skal optræde ærligt, pålideligt og rettidigt.
Efteruddannelse er en vigtig bestanddel af daglig kvalitet, og der lægges vægt på, at medarbejderne i fornødent omfang søger efteruddannelse.
Virksomheden ønsker tilfredse medarbejdere, og for at rammerne kan skabes for dette, er det nødvendigt, at den enkelte spiller med og giver tilbagemeldinger til ledelsen med forslag til ændringer og forbedringer, der kan fremme denne målsætning.
Hvert år rammes ca. 4.000 danskere af hjertestop uden for landets hospitaler. ...
Læs mere